გადავედით მეორე მოდულზე.განვიხილეთ როგორ უნდა პროექტის გეგმის გაკეთება. ვისწავლეთ :სიგელების,მოსაწვევების, ბროშურების გაკეთება ,სახალისო იყო.დრო უცებ გავიდა,კარგი დღე იყო მადლობა,ჩავინიშნეთ დავალება.რომელიც უნდა გამოვაგზავნოთ,
შრომატევადი დღე იყო,ვისწავლეთ ეკრანზე შენახული,მასალა დრაივისას როგორ დავამთხვიოთ,როგორ დავგეგმოთ ექსკურსიები ელექტრონულად,ვირტუალური გიდის საშუალებით,გარდნერის მრავალმხრივ ინტელექტზე,გავაკეთეთ ტესტები, დავამუშავეთ ცხრილი ,რომლითაც შეიძლება გავიგოთ ბავშვის ინტელექტი. ვიმუშავეთ ბლოგზე ძალიან რთულია,სახლში უნდა ვივარჯიშო,კარგად გვიხსნის მაგრამ ჩემთვის ბევრია,.დავალებას გამოგვიგზავნის.,
მეხუთე დღეს გავიხსენეთ წინა ტრენინგის მასალები, კითხვარის შევსება,დრაივში დოკუმენტების შენახვა, ახალი განვიხილეთ უკუკავშირის ფორმები,რომელი როდის გამოვიყენოთ და როდი არი სხვადასხვა ფორმა ეფექტური, დაწყვილების მეთოდები ს ჩამონათვალს გავეცანით,ვიმსჯელეთ თითოეულზე,დავასახელეთ რომელს ვიყენებთ პრაქტიკაში.ვისწავლეთ საავტორო უფლებების დაცვა .და ა.შ.
გავიხსენეთ წინა შეხვედრაზე ახსნილი,ჩემთვის გამოტოვებული იყო,გამიცდა,საქაღალდეები თითქმის გავიგე,ატვირთვები მიჭირს,რამდენი დრო დამჭირდება არ ვიცი ,ცოტა აზრზე რომ მოვიდე, ტერმინოლოგიის დამახსოვრება ცოტა ძნელია,ვნახოთრა იქნება ,მარტო სათაურები მახსოვს ამ წუთში,
Comments
Post a Comment